جنگ نرم به اندازه طول تاریخ فتنه انگیز است
 
بصیرت و جنگ نرم
بــــصــــیــــرتــــ و جــــنــــگــــ نــــرمــــ

سمنان - خبرگزاری مهر: استاندار سمنان گفت: امروز جنگ نرم به اندازه طول تاریخ فتنه انگیز است و ریشه این فتنه و فتنه گران در مساجد از بین می رود.

به گزارش خبرنگار مهر در سمنان، عباس رهی شامگاه چهارشنبه در آیین تجلیل از فعالان کانون های مساجد استان سمنان در سالن تئاتر شهر سمنان گفت: برای تربیت و تعلیم انسان ها بهتر از مسجد پیدا نمی شود و خداوند مساجد را برای انسان سازی قرار داده است.

وی با بیان اینکه مسجد مدرسه معارف زلال الهی است، گفت: مسجد ظرف معارف الهی است و هرچه خداوند از ما می خواهد را می توانیم در مسجد پیدا کنیم.

استاندار سمنان اضافه کرد: در پیری هرکس ممکن است به فکر اصلاح خود باشد و به مسجد روی بیاورد اما خوشا به حال جوانانی که در جوانی راه درست را انتخاب کردند و راه خود را در زمان خوبی انتخاب کردند.

به گفته وی، هرکس با مسجد  عهد اخوت ببندد جاودان می ماند چون اندیشه او جاودان است و باقی می ماند.

وی ادامه داد: تحصیل علم و فرهنگ همزمان در مساجد باعث می شود جوانان ما با دو بال تحصیل و تهذیب رشد کنند و به بالندگی برسند.

وی با بیان اینکه مسجد افتخار مسلمانان و تمام هویت اسلامی است، گفت: جوششی که در انقلاب اسلامی ایجاد شد از مسجد بود و امروز هرچه داریم از پایگاه انسان ساز مسجد است.

وی با دعوت از حضور جوانان به عنوان خادمین مساجد گفت: باید جوانان خادمین مساجد باشند تا خوشرویی آنان برای جذب دیگران به مسجد جاذبه شود

امام جمعه موقت سمنان نیز در این همایش با اشاره به افزایش تعداد کانون های مساجد در این استان گفت: کانون های مساجد در زمانی که حضور جوانان در مساجد کمرنگ شده بود با حضور و فعالیت خود نقش موثری در حضور جوانان در مساجد داشتند.

حجت الاسلام محمد باقر عبدوس افزود: کانون های مساجد تربیت کننده نیروهای متعهد آینده جامعه دینی کشور است و پیروزی انقلاب مدیون حضور جوانان و پایگاه مسجد است.

وی وصل شدن تمام تحرکات فرهنگی را با مساجد باعث رفع دغدغه های موجود در جامعه و به خصوص در جنگ نرم دانست.

منبع:مهرنیوز


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ

سلام و درود بر شما بازدی کننده گرامی عزیزان این وبلاگ چندین آدرس دارد که به آدرس اصلی یعنیbasirat-softear.loxblog.comمنتهی میشود. شما میتوانید با عضویت در سایت مارو کمک کنید!2 دقیقه وقت نمیگیره. امیدوارم که مارو از نظراتتون بی بهره نسازید. ممنون یاعلی مدد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و جنگ نرم و آدرس basirat-softwar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1839
بازدید کل : 217872
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1